Плани конспекти

  Календарне планування з математики завантажити

Відкритий урок з геометрії

ТЕМА. Розв’язування задач 

Мета: працювати над засвоєнням учнями означення та властивостей призми та її елементів, прямої та правильної призми; доповнити знання учнів правилами зображення призми; формувати навички розв’язування задач на знаходження невідомих елементів призми. Розвивати логічне мислення, виховувати самостійність, акуратність при побудовах. Завантажити


скачатит. https://drive.google.com







Розробки уроків 6 клас нова програма. Скачати



Конспекти уроків 7 клас алгебра. Нова програма. Скачати

 
Алгебра збірник задач і контрольних робіт. 9 клас Скачати
Відкритий урок


Тема. Натуральні числа. Розв’язування задач і вправ.
Мета. Закріпити знання та вміння учнів з теми «Натуральні числа», формувати навички та вміння записувати, читати, порівнювати, додавати та віднімати натуральні числа; застосовувати знання і вміння при розв’язуванні нестандартних задач; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, кмітливість; формувати навички роботи за комп’ютером; сприяти формуванню інтересу до математики, розвитку навичок самостійної роботи.
Переглянути 


Клас 5. Математика
Тема уроку. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ВІДСОТКІВ  
Мета уроку:
Ø  дидактична: формувати навички розв’язування задач на відсотки, розвивати в учнів усну і письмову культуру мовлення, логічне мислення, заохочувати учнів до самостійної навчальної діяльності, виховувати у них позитивну мотивацію до навчання, відповідальність за власні навчальні досягнення;
Ø розвивальна: розвивати цікавість учнів до математики, прагнення краще вчити предмет; здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь, до забезпечення переносу знань і способів дій у нові умови;
виховна: виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом
Переглянути 

Математика 5 клас

ТРИКУТНИК. ВИДИ ТРИКУТНИКІВ.

Якщо ми дійсно щось знаємо, то ми знаємо

 це дякуючи  вивченню математики.

Пєр Гассенді

Мета: повторення знань про трикутник, ознайомлення учнів з класифікацією трикутників; розвиток пам’яті, вміння аналізувати, класифікувати та узагальнювати, висловлювати та обґрунтовувати власну думку; виховання індивідуальності, наполегливості, стриманості, ініціативності, інтересу до вивчення предмету, усвідомлення його краси та значущості.
Переглянути
 

Немає коментарів:

Дописати коментар